onsdag 29 februari 2012

Frånvaro..







Nu vill jag försöka mig på en uppdatering. Jag vill mest tala om för lilla Bianca hur underbart det är att få vara din mamma. Du är bäst, nöjd och glad, busig och bestämd. Hon är den bästa lilla människan jag vet och jag gör preciiis allt för henne (såklart:) ). Jag har varit motiverad som aldrig förr sedan jag blev mamma, pluggat heltid, kikat på allternativa jobb, ordnat och fixat allt hemma och runt Bianca mestadels själv. Det har hänt en hel del med mig som person och runtomkring mig de senaste tiden, och jag gick in i väggen, stress och press.. Som ett tryck över bröstet. Gick till läkaren för att se vad som var fel med lungorna men hon trodde det var panikångest. Vill egentligen med detta inlägg bara berätta att... Jag känner sådan spänning och hopp inför framtiden så jag blir pirrig av'et. Finns inget bättre än att vara mamma till Bianca så jag vet att jag kommer igenom det hela med mina nya mammakrafter ;)

Idag har vi haft en underbar dag i solen.. lekt, gungat, grävt i sandlådan, promenixat om umgåtts med mormor.. Jag börjar jobba på lördag.. Gode gud jag hade velat stanna med henne minst till sommaren.. Känner mig inte färdignjuten av mammaledigheten och det känns tugnt på ren svenska. Men nu är det dags, vi behöver säkert dt båda 2 och det bli nog bra.

Mamma älskar dig mest lilla B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar