måndag 19 mars 2012

Min liiten mår inte bra.


Lilla B väckte mig natten till söndagen av ett obehagligt gurglande i sängen sedan drog kräkningarna igång och avlöste varandra hela natten och tömde ut lilla magen:( Blöjan byttes 100 gånger då allt bara rann som vatten ur henne. Fyyyy så ledsna och svaga dom är de små liven när dom är så sjuka. Hon tittade frågande efter varje kräkattack och jag hatade att behöva lämna henne på söndagen för att gå och jobba. Inte ens en tesked vätskeersättning kunde hon behålla och tillslut var det bara galla. Nu verkar hon vara på bättringsvägen, hon kan äta lite och dricka lite utan att kräkas men är såå svag och trött. Hon ligger i min famn härhemma och bara tittar:( Håller tummarna på att hon mår ytterligare lite bättre imorgon. Imorgon är jag ledig och ska mysa hela dagen med min pluppi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar