torsdag 3 maj 2012

En dag i parken..

Biancas nya big LIKE är att hänga i parken, detta var en dag förra veckan, innan tandvärk, innan allt dumt...


Min lilla skrutta liiider av sin tandvärk och är tillochfrån som förbytt! Hon kan skrika av frustration nättena igenom och klösa sig inne i munnen, jag har varit på VC kollat öron och hals men allt såg bra ut så det 'r nog dessa hörntänder som spökar 4 st kommer upp samtidigt i en faslig fart, 3 st är redan helt framme. Jag ger iprem OCH alvedon innan läggdags efter läkarens råd, jag borstar inne i munnen men det blöder:( Förkylning på detta, nässpray som hon hatar, hon är heeeelt slut min lilla älskling och hon som inte sagt ett pip när hennes 8 framtänder tittat fram, detta är en tortyr för mig och för henne, mest för henne såklart. Jag kan hålla henne i famnen medan hon skriker och kastar sig hit och dit samtidigt som hon skriker, hon har ingen röst kvar.. Min lilla <3 Hoppas på familjemys i helgen då vi tänkte besöka vår familj i barkarby men hoppas bara hon mår lite bättre nu.. Än så länge sover hon och jag ska krypa ner och försöka samla sömn... Hon vaknar ca 3-4 ggr i timmen natten igenom. Inatt sov hon dock någonstans typ mellan 23-01..

Jag hade ett jobbigt besök att genomföra idag men fick även ett spännande och glädjande samtal! Kanske vänder det snart, jag måste se alldeles ljust på framtiden, jag vill skapa den bästa framtid för min lilla B men samtidigt måste mamman hitta nöjen, göra ngt skoj ibland, glad mamma = bra mamma.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar