söndag 5 augusti 2012

Disk kan vara en rolig grej, när man är 1,5 år <3

1 kommentar:

  1. Så fina bilder du tar, älskar effekterna och speciellt huvudrollen i bilden. FInaste Bianca <3

    Blir så konstigt att ha bloggen öppen på veckorna då jag inte hinner uppdatera. Så istället för att stänga av den så har jag den öppen då jag är ledig.

    Hur är det med er? Förresten jag har en ny instagram, undrar vad du heter så jag får lägga till dig :) lättare att följa på det sättet...


    Du frågade tidiiiigare om min hud... ihhh. Vill du ha en bild på den från idag? små finnar och utslag och irritation. Men det bästa är att tvätta av all smink innan läggdags.. och smörja in med kräm dag och kväll.. annars är jag så dålig med sådant. Jag har i höstas startat med sminkremover istället för tvål.. hajjar du hahah. Jag har tvättat mig med vanlig tvål hela tiden.. Ja jag tycker du är sååå snygg. Riktigt vacker. Massor av kramar.. Annars heter jag på Insta: andyouare

    SvaraRadera