fredag 28 januari 2011

Dagens Bianca... =)

Min älskade lilla tjej är så fin o snäll, får hon bara vara nära mamma o pappa så är hon hur nöjd som helst. Mycket snuttande o ammande blir det men sen så sover ju hon ett par timmar så mamma hinner duscha klä sig äta en skål yoghurt med musli=) ... Det blir faktiskt inte mkt annat jag äter på dagarna jag prioriterar att plocka lite o fixa härhemma när hon sover. F. har ju lagat mumsiga middagar efter recept nu i 2 veckor och jag har sån ångest inför att han ska börja jobba igen på måndag, stackars han känner sig jätteledsen o vill bara vara hemma o gosa med Bianca, man får ju Bianca-abstinens om man inte tittat på henne senaste kvarten så ja, det kommer bli tufft för pappa! Här är min skatt idag:





Här ligger hon i detta nu o snusar brevis mamma.. Alla bilder jag lägger in är mobilbilder bara för att jag inte orkat lägga in från systemkameran men jag ska skärpa mig.. det blir ju roligare så för mig att gå tillbaka o se riktigt fina bilder. Har en känsla av att upplägget och bloggen i sig kommer bli tjusigare vart eftersom jag lär mig hur den funkar.

Hej hej sålänge




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar