fredag 14 januari 2011

V 40+4



Vi är inne på övertid jag och liten i magen, jag har inte så mkt att säga mer än att jag känner mig övermogen och liten skrutt i magen är säkerligen färdigbakad.. Blir bara lite mer söt för var dag, men kom ut nu älsklingen min. Rastlösheten och tröttheten varvar varandra o ibland känner jag för att böla, ibland skratta, ibland mogen och redo för att i nästa sekund känna mig osäker.
Igår var jag hos barnmorskan som gjorde en hinnsvepning som gjorde ganska ont.. öppen 2 cm var jag med mjuk o mogen tapp som också den förkortats 2 cm.. Blodblandade flytningar efter det men inte mkt mer än så...
Juppz det var det för idag. Kort och koncist. Det blir roligare sen.. Nu blire pestobakad lax.
Puss

Om nååågon ser dessa bilder,,, gissa... pojke eller flicka=)!
Skrocktönteri men för fan jag har inget bättre för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar