måndag 16 januari 2012

1 år!

Lite uppvaktning på sängen imorse, i ett paket låg en liten hund med tungan hängandes utanför munnen. Hunden säger "OOUU OOUU OOUU" vet Bianca och hon tycker även att deras pussar är så roliga, det blev ett litet pusskalas med den här lilla.


Ett heeelt år har gått, jag har aldrig varit närmre förlossningsupplevelsen i tanke än jag varit detta dygn. Har försökt återkalla alla små minnen från den här dagen klockan 05:37 för exakt ett år sedan då jag tog i för sista gången och min lilla tunga bebis tog sina första andetag utanför magen, hur hon samma sekund hon las på mitt bröst fick mitt hjärta att svämma över av kärlek och känslor. Lilla flickan, så liten och skör, jag ville ta hand om , visa värme och kärlek, få min lilla att känna sig trygg, ville tala om att jag skulle finnas där för henne oavsett vad.. Som att alla känslor man tidigare upplevt bleknade i jämförelse. Det bästa är att för varje dag som går älskar jag henne bara mer. Jag är så lycklig att jag inte missat en sekund av hennes 12 månader i livet, jag har fått vara med och se allt, se denna underbara, roliga, fina lilla människa växa fram. Det var den största, mest omtumlande men finaste dagen i mitt liv den där dagen för 1 år sedan när du kom till oss. Mamma älskar dig & Grattis lilla B på födelsedagen!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar