fredag 23 november 2012

Heeeelg!!

Ja, hur spännande jag än må tycka mitt nya jobb är så är det skönt att få ta ledigt och spendera 2 hela dagar med min liten. Vi ska mysa massor och se till att få till någon liten date med kära familjen. Det behöver vi.
Igår bjöd jobbet till föreläsning på barnahus där myndigheter sammanstrålar för att underlätta barn i rättsprocess så mkt det bara går. Det kändes härligt att se att samtliga inblandade brann för sitt arbete men samtidigt är det så hemskt att konfronteras med den verkligheten vissa barn lever i. :'(

Efteråt bjöds det på middag på resturang levendi. Jag körde på stort och beställde in en grymt god oxfilé-planka och ett glas rött. Jättetrevligt var det men jag drog tidigt hemåt för att lösa av mormor & Anders som hängt med bianca hela kvällen. Allt hade gått hur bra som helst, bianca hade varit mysig och glad och somnat som en stock vid 19. Det känns obeskrivbart skönt att ha dessa människor i biancas liv, som hon känner sig 100% trygg med. Den första hon ropade efter när hon vaknade imorse var "mommo & Anna":)) lite kul det där... Att Anders fått bli en Anna!
Nåväl nu hem till min lilla älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar