måndag 19 november 2012

Vill tillbaka hit!

Jag saknar bloggandet en hel del.. Vill ju dokumentera, kunna gå tillbaka och se hur det var, vad som hände och för att inte tala om bilderna. Varför har jag kommit ifrån bloggandet?? Jo allt har inte varit 100... Visst, men inte ska man klaga.. Egentligen, jag har ju så mycket och det finns så många som inte har något.

Min skruttfia trivs numer som bara den på sin förskola, hon har utvecklats i en raslig fart. Sjunger, dansar och pratar precis hela tiden! Hon är en aktiv busig liten som springer runt mest jämt:)!

Jag och mitt nya jobb går framåt och jag stortrivs. Tacksam e jag för det. Tiden går så fort och jag måste försöka hinna med att bromsa in, ta till vara, andas, njuta.. Jag måste hitta balans och lycka i grunden! Måste tänka på mig själv.

Jag återkommer med bilder och massa B prat senare.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar