torsdag 17 april 2014

Dagen som var


Hej o hå.. Vi besökte mamma på SöS idag, det sägs att hon ska få komma hem imorgon, men inte förrän hon är hemma kommer jag andas ut.. Fyyyy vilken påfrestning att se sin mamma sp sjuk, hon betyder allt för mig <3

Annars då, Lilla B styr o ställer o vill bestämma allt härhemma, på varje litet hörn ska hon vara med o hon kan allt själv, hon vill bestämma vilken mat hon ska äta, vad hon ska ha på sig, när vi ska sova, vad vi ska göra.. Listan är lång och jag väljer mina fighter med omsorg..trött blir man o intensivt är det. Samtidigt är det ju det bästa som finns att få vara med o se utvecklingen.. Från den där lilla plutten som tittade ut en molnig januaridag till den 3 åringen jag har hos mig idag.. Redan utvecklad personlighet med så många fantastiska drag.❤️

Lite bilder från idag.. Påskharen som hälsade på sjukhuset. E väl bäst o försöka sova nu.. Imorgon ny dag o nya tag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar