onsdag 16 april 2014

We are back!

Nää men nu har jag bearbetat mitt.. Och känner att jag vill börja blogga om vårt igen.
Sista inlägget , min nyblivna 2-åring.. Nu handskas jag med en 3-åring i hushållet, ensamstående numer.. Älskar mammalivet men saknar lite egentiden. Vi börjar hamna på banan igen, även om jag inte är riktigt där än.. Separationer, även om du valt dom själv kan vara riktigt jädra upprivande, omkullkastande. Fokus har legat i att bibehålla lugnet, dölja kaoset, tröttheten allt det där för min lilla stjärna!

Nu lämnar jag det där..

Lilla B! Husets prinsessa, hihi, hon med den bestämda viljan, hon som pratat som en liten vuxen sedan hon var 2, hon som fyller mitt liv med glädje och kärlek! Mitt allt, min lilla dotter, Lilla B. Det kommer bloggen handla mkt om, the mama-Hood . Förhoppningsvis bjuds det på annat också för mitt vuxenliv har legat vilande på tok förlänge.

Det ska bli kul att börja blogga igen! Har saknat det!

Here we Go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar