lördag 8 maj 2010

9 långa månader... *ta i trä*




Hej!
Här sitter då jag ensam hemma en lördagkväll... Min kuban spenderar kvällen med sin mor hemma hos sina barn o deras mamma för att fira födelsedag.. Jag väljer lätt att vara hemma mot att sitta där o kolla på alla som äter sushi o dricker drinkar.. Jag har googlat på detta, mina känslor inför den här graviditeten, jag förstår att känslorna kan variera, hormonerna med men jag förstår inte hur jag har kunnat längta så mkt. förra månaden visade mitt gravtest ett fusk pluss, ett smalt rött streck som bildade ett kors (gravid) jag var så lycklig att jag kunnat spricka men nu nä jag är där känner jag mig, glad förvisso, men samtidigt oroad för framtid, fördjupar mig i tankar runt min relation, abstinens till 1000 eftersom jag slutade röka omedelbums..Vad är det med mig? Nu vill jag tänka om och tänka nytt,

lilla livet i min mage *kärlek*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar