fredag 14 maj 2010

Godermorgen.

Trött som vanligt men inte såååå illa... Igår börjades det, arbetskollegor o vänner
"Skaru med o ta en öl efter jobbet"... Sommaren står för tröskeln och jobbar man där jag jobbar så är en favorit att gå o slå sig ner på söder för o dricka ngra öl,vin, rosé tills sommarnatten kommer med sin ljumma slöja och ljusa mörker.. Ok. Jag kan ju inte säga till dom än så länge varför jag inte dricker alkolhol.. Detta gör att jag är tvungen att komma på massa dumma lögner hela vägen fram till slutet av juni början Juli, då syns magen förmodligen lite kanske.
Mår lite illa numer på morgonen, inte kräkilla men som att jag måste stoppa i mig ngt för att det ska gå över. "Mensärken" även kallad "växtvärk" är nog det jag känner av mest, är lite skrämmande dessutom, vaknade en natt av denna molande värk.. Men sålänge denna graviditet fortskrider är jag nöjd o glad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar