onsdag 26 maj 2010

Hellooo..


Jag mår sisådär, fyfasen för att man helst bara vill liga till sängs o knappt orkar sätta sig framför datorn. Illamåendet är nu konstant (det kanske det var i mitt förra inlägg också(o=) Jag småäter och kommer sluta som en padda rots att jag försöker välja dom nyttiga alternativen dp jag äter hela jäkla tiden.. Äter jag inte dock, då går magen igång i uppror, den skriker efter mat och drar igång ett illamående som gör att jag antingen måste trycka i mig ngt snabbt som tusan eller lägga mig vilket kan vara svårt på jobbet, det skulle se så konstigt ut.

Idag gick jag in i vecka 7+0 vilket är gravidvecka 8. Kan det inte bara rusa fram till 12-13.. Jag har stora förhoppningar om att få må bättre så så jag kan träna lite smått.
Spännande är det på samma gång, overkligt änsålänge, läste att den lilla är stor som en jordgubbe i slutet av denna vecka och rör sig mest h
ela tiden, ser ut som en liten människa.. Det är väl helt sjuk tanke??
Livmodern har en storlek av en grape magen är svullen men tror det är mest det=)

Annars då? Vi åker till Grancan på lördag, ska bli härligt om nu min man kommer på flyget då han bestämt sig att köra en spelning i Danmark på fredagen o komma hem samma dag vi drar, han kommer till arlanda.. o inväntar mig. Ingen god marginal iallafall och kommer han inte blir jag tvungen att åka själv=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar