fredag 13 april 2012

Fredag mys från morgon till kväll

I morse... Här ligger den lilla sessan och äger soffan, hon ber mig hämta ditt o hämta datt, mitt i frukosten vill hon ha tandborsten, samtidigt som hon petar navelludd med lilla stortån.. Vart ska detta sluta...
Vi hade riktigt mysigt i morse & hängde i pyjamas ett bra tag, vädret var så motbjudande så vi stressade inte. :)

Kvällsmysstassen på. Bianca läser "Laga Lätt" från midsommar förra året, hon undrar om vi inte kan grilla imorgon eller om jag har lust att göra en marängtårta med jordgubbar nu på studs.. Men det går ju inte för nu ska du sova svarar jag. Bianca stirrar på TV'n och låtsas som hon inte hör..

Nu ligger lilla B i sin säng och vill inte riiiiiiktigt sova, jag hör hur hon pratar med sin hund eller om det är en av 3 snuttefiltar men jag har slagit mig ner i soffan framför lets dance, en yoghurt med frysta bär och nötter ska jag slänga ihop. Marängtårtan får vänta tills sommaren känner jag..

p & k

1 kommentar:

  1. naaaw sötnosen <3 Åt också bär med yoghurt :) jag är så sugen på marängtårta.

    SvaraRadera