fredag 6 april 2012

Jag och min lilla B ser fram emot..

hypnotiserad av Madicken!
Den där hörntanden..
,, en ledig helg tillsammans. Det blir hon och jag och jag har längtat! Innan hon gick och la sig fastnade hon ett slag framför madicken på SVTB, den där när madicken och familjen fastnar i ett par träd med ngra vilda tjurar under sig :) Bianca satt som klistrad och när Elisabet sa "sjjaaaaaas!!!" till tjurarna och dom galopperade iväg tjöt Bianca av lycka.:)

Det är så extremt mkt att kämpa med och emot just nu så vet inte vad jag ska skriva, så nedrans in under skinnet, nära inpå hjärtat...

Jag känner iallafall att det bara kan bli bättre nu såå.. då är jag på rätt väg. =)

Bianca har fått en hörntadn i överkäken vilket förklarar allt gnagande och dregglande. Hon pillar runt med fingrarna i munnen hela tiden så det är väl fler påväg gissar jag, nu ska jag krypa ner och försöka sova, går ju upp 6 med lilla B varje dag och sedan jobbar jag till kvällen. känns som hon vaknar lite oftare plötsligt vad det nu är som spökar..

Godnatt alla fina troll ;) kraaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar