onsdag 4 april 2012

TJOOOHOOOOOO!


Jag har vunnit en tävling på finaste Madeleines blogg och jag blev så glad att jag satte påskgodiset i halsen (har tjyyvstartat i vanlig ordning..) Man vinner ju inte tävlingar, det gör jag aldrig iallafall och kunde inte ha tänkt mig en bätttre vinst, lilla Bianca ska få ett fiiint bedset från todster och från svenska ecomärket afswedala.
Min lilla B kommer att sova som en liten prinsessa i dessa underbart fina o gosiga lakan! Jag ska lägga upp bilder på Biancas rum och hur det har färdigställts så fort jag får tid. Är sååå nöjd med rummet fastän det saknas lite små detaljer, har tittat på lampskärmar länge nu och hittat en superfin. Sedan är det leksaksförvarings boxar och några krokar som ska till. Och en tallrikshylla att ha böcker i. Men nu ska jag bara njuta och läsa detta en gång till "Nyp mig så jag vet att ja'nte drömmer ;)!"

Puss & Kram alla fina

1 kommentar:

  1. Åhhhh Grattis vad kul. Det är ni såååå värda. kram och natti

    SvaraRadera