måndag 12 april 2010

Asså Hörrni..

Jag har definitivt inte varit mig själv senaste dagarna då jag har varit alltför nervös inför dagens G.A.S.T.R.O.S.K.O.P.I, helvete alltså. Fick datumet för denna behandling för länge sedan och har nu i helgen, sedan i fredags faktiskt inte kunnat slappna av och tänka på annat. Någon hade iof försökt lugna mig genom att säga att det är som att svälja ett helt spagetti... Inga konstigheter, ehm njaa. Jag vill tro att jag hör till dom som är lite tuffare iallafall vad gäller sjukhusbesök, det är bara att bita ihop, det som måste göras måste göras.
Men detta var tortyr, spagettit var en tjock slang, konsistensen var inte slemmig o mjuk utan hård o plastig. Jag kände mig lurad, hade nog velat vara förberedd på denna slang som kördes ner i mitt svalj, kräkreflexerna gick igång ordentligt och jag tänkte shit jag kommer verkligen att kräkas över dessa läkare röret pressades ner mer o mer ner i magen och jag fick panik, sprattlade med benen, tårarna rann , slem från munnen rann, tror att han sa jag sprutar in lite luft, men luften försvann ut igen..i rapar. Fy sjutton vilken förnedring det var, panik, hemskt och vidrigt. Dom hittade ngt, min magmun är inte tillslutande. 2 alternativ =Omfattande operation eller Äta medicin typ jämt när man har problemen.
Men jag tror äve att det måste vara ngt annat!! Uppsvullen orolig mage kan väl för sjutton inte ha att göra med min magmun...

Trevligt inlägg va?
Nu är dt över för denna gång, fokus nu på mitt projekt!
Puss O Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar