fredag 9 april 2010

Men alltså hjälp..

Multivitaminer kan öka cancerrisk
Publicerad: 9 april 2010, 01.35. Senast ändrad: 9 april 2010, 01.37

Kvinnor som äter multivitamintabletter drabbas oftare av bröstcancer än kvinnor som inte tar vitaminer. Det visar en svensk studie
.


Själv har man ätit 10 vitaminer 8 mineraler sen man lärde sig gå..=( Dom tror att det är folsyran.. Nästan så jag skippade min vitamin som innehåller just det.. Nyheten har förstasidestoff idag..

Jag som börjat älska vitaminer, tror att jag fått en släng av "Fin från insidan". Förut (fortf.)var(är) jag galen i krämer, serum o annat skojj..



Nu kör jag ett ryck och äter Silicia från hälso apoteket, massa B vitaminer o annat gött som ska vara bra för håret, naglarna samt huden! Nu har jag ätit halva kuren o tycker bannemej inte att jag har fått starkare naglar eller ngt annat...
Ngn som tror på sånt? Hälsokost.. Jag gör det, jag tror på det mesta faktiskt.

TIPS FÖR STARKA NAGLAR???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar