onsdag 7 april 2010

Dagens.. Morgondagens..

Bad news för mig idag.. Det tyngde ner min dag förutom ett halvhjärtat försök att gå o träna sprang jag hem och gömde mig under täcket. Måste tipsa om kryddmix påsen Ticka masala. Tårna 2 stora kycklingfileer i större bitar, bryn dom nästan färdiga i 1 msk smör, häll över kryddpåsen samt 1 dl vatten och rör sedan ner 2 dl creme fraiche, min man tyckte det var spännande och gott o jag tyckte det var enkelt en sån här deppig dag. Serveras med ris o grönsallad, 20 minuter tog alltesammans, för mysfaktor tänd ett ljus på bordet..


Lyckades:



  • Gå ner med vinterjackor, täcken o kuddar som stod i ett berg i hallen,till källaren.

  • Lämna igen ett stort paket i retur till H&M

  • Damsuga

  • koka mig en kopp kaffe samt trycka på knappen till mjölkskummaren..


Har jag berättat om den?? KÖP DEN, för alla er som gillar latte, i ett vips värmer denna underbara apparat(till perfekt icke för varm temperatur) och skummar din mjölk till din esspresso.



Morgondagens:

  • Träffa mamma
  • skriva mail
  • ringa com hem
  • ringa svenska bostäder
  • kolla distansutbildningar

Kram o natti på er nu ska jag dra täcket över huvuder.. Ingen jäkla Iphone idag heller, nu får dom väl skärpa sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar