måndag 5 april 2010

Har varit borta... utan dator.



Idag har jag äntligen införskaffat mig en Smashbox photo finish foundation primer, jag som tycker att jag har en sån problemhud för tillfället, porer, röda partier samt en finne här o där..(man tycker ju att man skulle slippa det nu när man blivit lite äldre). Iallafall har varit helt inställd på dett make up spackel så nu har jag införskaffat mig en och kommer att berätta här hur dem fumkade. DOCK så insåg jag ju att det var massor med andra grejjer jag "behövde" när jag var där. Hon rabblade egenskaper för speciellt 2 produkter som jag fastnade för och vill prova, tycker att det är lite dyrt men får ta det ändå.




Numero Uno:




Smashbox HALOHydrating Perfecting Powder & Brush SetHALO är ett revolutionerande nytt puder från Smashbox. Detta puder innehåller en återfuktande blandning av vitaminer och antioxidanter - precis vad ditt ansikte behöver för att fortsätta att se hälsosamt & ungdomligt ut.Inuti dosan finns en finkorning hyvel som tillåter dig enkelheten hos ett pressat puder med den strålande finish hos ett löst puder. Den lilla praktiska kabukiborsten som medföljer ger en perfekt applicering varje gång.Detta revolutionerande puder minimerar dramatiskt tidens tecken
33% minskning av synliga rynkor runt ögonen inom 10 minuter.
67% minskning av fina linjer och rynkor inom 6 veckor.Detta avancerade formula innehåller guld, 48 mineraler, 11 aminosyror och en kraftfull peptid som arbetar tillsammans för att göra din hud perfekt. Till skillnad mot de flesta puder som är torra och 'kakiga' så får din hud fukt under hela dagen tack vare HALO's patenterade återfuktningssystem. Din hud blir helt enkelt strålande, hälsosam och återfuktad!



LÅTER VÄL KANON ELLER HUR!! Denna får agera på toppen av denna foundation:
NUMERO DOS


Smashbox High Definition Healthy FX FoundationHigh Definition Healthy FX Foundation innehåller all näring din hud behöver för att se hälsosamt frisk ut. Naturligt extrakt från majs agerar energigivande för dina celler och gör att din hud blir fräschare, livligare och perfekt.High Definition Healthy FX Foundation är fylld med ålderstrotsande ingredienser - inklusive SPF 15 för att skydda mot solens skadliga UVA & UVB strålar samt vitamin C för att hjälpa till att bekämpa fria radikaler. Dess unika, patenterade bio-leverans-system återfuktar och stramar upp din hud under hela dagen för ett långvarigt perfekt resultat!Kombinera med favoriten hos makeup-artister - PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER - som ser till att din hud blir extra len, uppfräschad och beskyddad hela dagen.

325 kr kostar foundation och 625:- för pudret.. lite saftigt men basen e ju absolut viktigast!

Priserna är billigare än butik och gäller hos http://www.eleven.se. Dom har ALLT

Vi ses snart igen, hoppas på deklaration och Iphone imorrn, jag verkar sist av alla med dessa grejer;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar