tisdag 13 september 2011

skämtosido.................


Känner mig för sjutton halvt döööd nu känner jag, kroppen värker och jag har konstant gåshud och frys-rysningar (...), det stormar och blåser utanför mitt fönster och sängen lockar varm och nybäddad, crispy, som jag kallar det. Jg har storstädat hemma i fyra timmar idag, rännt runnt hit och dit som en galning, kastat skräp, tvättat tvätt, rensat avlopp... mm mm mm Nu vill jag sova men sitter och pluggar.. Nödvändigt minst sagt . Min rygg is killing me och jag vet inte vad som är feeeel, jag haltar när jag går för ena benet , svanskotan, rumpan, på den sidan hugger när jag går. Böja mig är painfull det är hemskt. Vad har hänt?

Imorrn ska den här mamman ta hand om sig själv o gå o klippa av sig sitt enorma barr... eller det jag har kvar av mitt enorma barr efter ammhåravlossningen.. :) Dock så tror jag att jag blir tvungen att ta med lillfian vilket kan vara liiiite jobbigt kanske men vi löser det! Jag klipper av mig allt.. lugg o page o sen ere väck. Nu ska jag in till mitt sovande barn o sova en snutt.

Puss o kram o natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar