fredag 30 september 2011

Heeeeeej!!!!










Hej alles. Jo men alltså nu har jag lovat ett inlägg här och då kommer ett liiitet. Jag måste ju dokumentera en sak iallafall i 3 nätter har Bianca sovit hela jäkla natten (vaknat 5:30-6)... Jag har mått som en prinsessa, shit vad påverkad man blir av totalt sönder choppade nätter... DOCK är nu lill-snoran förkyyld igen så jag har inga större förhoppningar om att jag ska få sova inatt... :)



I onsdags var jag ute en sväng nere på liljeholmskajen, en mysig intim resturang, Brasseriet! Bror min tyckte jag förtjänade en night out... (kom hem klockan 21:30....) Jag åt en ljuuuvlig fiskanrättning och drack ett glas vitt... Så mysigt, mörker och hav utanför fönstret, levande ljus på alla borden och grymt trevligt sällskap av bror min då.


Idag.. Jo jag och ankan gicg en mysig promenad från söder via gamla stan till t-centralen och kulturhuset där vi röjde lite, tyvärr vurpade liten men det gick bra. Hon uppskattar verkligen barn nu, hon pratar "bababababaababababa" "mamamamamama" skrattar, rumphoppar, tjuter som en siren varje gång vi kommer in på öppna förskolan eller rum för barn. KUL! tycker mamma med..


Vurpor.. Ja alltså den här lilla jäntan är galen, hon reser sig upp mot allt, hon klättrar upp för trappor(givetvis med mig hack i häl). När hon står så släpper hon ibland taget om det hon håller i och då står hon där alldeles själv i någon sekund innan hon kommer på att hon inte håller i sig, då sätter hon sig på lilla rumpan.


Just nu då... Jag sitter här hungrig som ett as, hade blivit lovad lagad middag men den där kocken verkar aldrig vilja komma hem så jag knaprar ost.. Nyttigt. I vilket fall som helst orkar jag inte vänta längre så jag svänger ihop det jag gillar aaaallra mest.. Wook.


Puss o kram i höstmörkret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar