lördag 1 oktober 2011

God(...)morgon!







Nae... morgonen är inte god, jag har ingen aning om vad som hände inatt, förutom att jag väntade på den där kocken som aldrig kom, jo kom, men klockan 23:30, då har man ätit o krypit till sängs. Sedan låg jag och planerade massor i skallen... heeeela jäkla natten. Jag kunde inte sova.. fan vad vidrit det är, insomnia, jag låg och kände som jag hade tusen myror som promenerade på mina nerver... Jag somnade runt 3:30 och gick sedan upp klockan 6... Jag är så trött att jag inte vet vad jag heter.










Vad hittar vi på jag och Bianca en morgon som denna?? Vi bläddrar genom alla värdelösa program som går på TV at this hour.. Snart ska hon sova förmiddag, brukar inte bli mer än 1 timme men jag kryper ner då... Lätt!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar