söndag 30 oktober 2011

mörkt..


Alltsååå... Det är så jevvla jobbigt när saker och ting inte blir som man tänkt eller ännu värre drömt att dom ska vara, sakerna alltså. Jag hade drömmar, jag har dom fortfarande och för det mesta håller jag lågan vid liv.. Är glad, positiv, vill sjukt mkt med allt så jag får magsår utav'et. Jag har liksom alla tankar från allt runt Bianca, till framtiden, jobb, pengar, saker man vill för sig själv, stress över att inte hinna.. Man är oavsett vad alla säger inte lika effektiv när man e mestadels ensam med en bebis dagarna i ända. Jag tänker att det ska bli bättre, det är min tur nu, snart vänder det.. Så måste jag tänka, hade dock en dyster dag idag hur mkt jag än kämpade med att tänka positivt.. Tacksam är jag, över min familj. Kramar o Pussar till ER!


(ps. äntligen växer mitt hår ut igen... man kan ju tappa en del när man ammar.. Men varför i helskotta vill hårstråna inte lägga sig ner.. Dom e ju minst en decimeter långa men står rätt ut, vilket man kan se på bilden.. haaahaha ds)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar