tisdag 18 oktober 2011

G'dag.. O g'natt

Inte lätt att hitta energin att uppdatera.. ryck upp dig nuu Lajsa:)
Jag saknar så extremt mycket mina vänner, en handfull riktiga vänner utspridda lite här och var. I morgon blir jag helt ensam hemma med Bianca, vi ska mysa som vi alltid gör men under dagen ska vi försöka hinna med en fika med mammor och sedan ska vi träffa Zohita med din lille Walter det ser vi fram emot. Kameran ska jag bli bättre på att använda, sedan vill jag ha det där jäkla objektivet.. Pengarna rinner mellan fingrarna. Shit jag är så duktig ibland iallafall.. Jag pluggar ju för fullt här och där och fick tillslut mitt betyg i den tunga kursen som avslutades i fredags och MVG blidde det där med. Nu har 3 färska kurser dragit igång och eftersom jag inte kunnat hitta litteraturen på blocket svider det ett stoooort hål i lilla mammaplånkan..

Nu ska jag krypa ner och lyssna på Biancas snusande och inandas hennes söta bebisdoft.

Puss kram gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar