lördag 15 oktober 2011

Synns man så finns man...





Jag vaknade i morse... Kände bara huuuuuaaa.. Ville göra ansiktsmask, måla naglarna, raka benen, klippa håret färga håret.. ALLT meresamma... Den här jobbiga tiden i kombination med sömnlöshet och stress över skolan har tääärt på mamma Liza.. Så jag slog slag i saken, tog en närmre titt... konstaterade att jag hade påsar under ögonen.. ser allmänt trött o blek ut o så piffade till mig lite..

Guuuuuuuud så trist jag ser uuuut!!! Vad HÄNDE!

Kolla dom där påsarna under ögonen..

Tadaaaa! Vågat va?? Jag känner mig redan mer färgstark o lycklig! Eller...
ser det ut som jag har en HJÄLM på huvet?? äääärligt talat nu!...va?








Ja, min morgon har varit skön, fick lite sovmorgon idag, pluggade färdigt en kurs igår, lämnade in 2 uppgifter och gjorde ett prov online.. Håller tummarna på att det gick vägen. Tror nästan jag fått magsår av all stress., och allt som hänt, magen vääääärker.
Lovade mig själv en lugn morgon och så har den blivit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar