söndag 30 oktober 2011

Världens bästa lördagskväll?

Ja, en lörsagkväll i familjens tecken och trots att dom kom hem till mig så var det jag som blev bjuden på mat :) Inte vilken mat som helst, finns det något jag ääälskar så är det rökt lax i bit, yummie!! Till denna lax serverades tagliatelle med en krämig sås, dill citon och grön sparris.. Det vattnas i munnen bara av att skriva om det :) Till kalaset serverades vitt vin, det enda jag behövde tillägga var en enkel efterrätt och så lite mys här hemma, ljus, godis o sånt.
Det diskades tillochmed åt mig efter middagen.. Jag blir tårögd :) En sån kväll lever man på ett tag för det är precis exakt vad en mamma drömmer om nuförtiden gör jag nämligen det mesta i stresstempo eller med en hand då Bianca hänger efter mig och vill upp mest hela dagarna.. Den där fasen jag talade om.. hohohooo

Jaha och vilka var det som förgyllde min kväll då? Jo det var la familia i Barkarby, Pappa,Åsa och mina småå Klara och Pontus, som inte är så fasligt pluttiga längre.. :)
Inte en enda bild har jag från denna kväll då det behövs en kamera för en sådan sak. Den följde med pappan till Oslo. Sååå ja..

Tack Mina fina för en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar