torsdag 6 oktober 2011

BEsök!







Idag fick vi besök härhemma av en liten onepiece-klädd fröken. Alma!! mitt bonus barn som vi kommit överens om låter bäst, jag är bonus mamma och hon bonusbarn. Hon är gaaaaaaaaalen i Bianca, hundrafemtioelva pussar delar hon ut varje gång dom ses:) pussar e bra! Hon har hängt här hela dagen och jag gav henne en hög framkallade bilder på hennes favvosyster så fick hon knåpa ihop ett eget litet album, fiin fint blev det! Hon knäppte typ 38 bilder på Bianca också så jag snodde några av dom och visar upp dom hääär.

Bianca lever som sagt loppan o river, pillar o sliter i ALLT, alla tänker olika men jag "ajjabajjar" väldigt få saker, jag ser till att försöka hålla undan sånt som e farligt så får hon utforska världen lite som hon vill. Hon får dock INTE pilla i dom 2 hålen i väggen :) o så blire ett himlans smygandes efter henne dagarna i ända, därför gillar jag att ta en vagntur varje dag, så jag kan slappna av i skallen o filosofera lite o hon får vila lilla kroppen.
Hon är fortfarande hängig o kraxar, om det e värre imorrnbitti drar jag till vårdcentralen.

Puss o kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar