tisdag 25 oktober 2011

Är man trött?

Inatt vaknade jag av rethosta, sträckte mig efter vatten glaset, tog en klunk, väntade lite... vaknade sedan när Bianca vaknade klockan 5.. vattenglaset hade jag hällt ut i sängen och det låg så fint intrasslad i mitt hår..

Ändå har jag fått sova sista tiden.. men känner mig nästan tröttare. Bianca lägger sig 19:30 vaknar klockan 5-6:30.. vaknar hon 5 har jag de senaste 3 dagarna gett välling och lagt tillbaka henne i SIN säng,, då har hon somnat om och vaknat 8:30.. alltså rena rama lyxen för en mamma som e van att vakna minst 2-3 ggr varje natt i 9 månader.. Så är man tröttare än tröttast . Jaja det blir bra. Igår satt jag och gick tillbaka till januari månad i bloggen, en liten nyfödd bebis, som bara åt och sov, bajsade, vaknade 15 ggr varje natt.. det var tufft som tusan men jag satt och tänkte tillbaka och saknade dt där bebisgoset när man kunde läägga sig i soffan, på sängen..golvet var som helst och somna en snutt med sin lilla plutt.
Saknar dock iNTE bajset som jämt sköt upp i ryggen och ut längs benen.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar