lördag 8 oktober 2011

Gamla bilder..






Jag suger ur det sista ur denna kväll med att kolla på gamla foton, min kära mamma hade med sig ngra gamla foton som hon scannat in. Jag är inte säker på att jag sett just dessa foton tidigare... Jag som äälskar att kolla på kort. Hon hade även med sig foton på sig själv som bebis och på mina bröder som små pluttar. Jag tycker det är häftigt att man kan hitta drag och likheter så långt bak som hos mormor och morfar i mig tex. Bianca är även lik min ena storebror som bebis.. coolt. Just för att Bianca har sina lite mörkare vackra färger så säger de flesta ofta direkt att hon är lik sin farsa. JAg tycker ibland när jag tittar på henne att jag ser in i mina ögon. Jag ser likheter & drag i mig som ingen annan gör tror jag :) Jag ska sova nu.. gissar att ngn kanske kommer hem seeent.. så lika bra att försöka sova innan natten avbryts av ngn som kommer instudsandes,
Godnatt fina

1 kommentar:

  1. visst är det underbart att ha bilder från sin egen barndom! älskar att bläddra i mitt album hemma hos mamma och pappa...
    känner verkligen igen det där med att barnet automatiskt blir likt pappan för att det har fått hans mörka färger. samma visa här! "oooh, vad han är lik son pappa" gör man varje gång man springer på en granne här ute haha. "mmm, han är det va?" muttrar jag tillbaks. för han är FAKTISKT lik mig också även om andra inte kan se det ;)
    STOR måndagskram till er finingar!

    SvaraRadera