tisdag 23 mars 2010

La vida..

Hello!

Jag har inte tagit mig till denna blogg för att A jag hittade inte tillbaka Bglömde lösenordet...

Nej va tråkigt, jag har varit lite låg, livet är inte alltid rättvist när unga människor dör. 2 personer varav 1 en klasskompis som jag gick i samma klass som 1:an till 9:an, ja vi gick nog på lekis ihop tillomed. Han har gått bort, kändes som jag frös till is när jag hörde det, jag o han bodde på samma gata och under alla åren man gick i samma klass har man hittat på massor med bus. Jag vill inte gå in närmre på det för jag blir otroligt dämpad så fort jag tänker på det. Begravningen ska jag gå på.










Lämnar ngra rader emellan, jag har trots det som hänt gjort dagliga listor;) Som jag sa är det typ det enda som funkar för mig Jag har:

*Bokat och betalat hotell till gran can.
*Tagit fram info om shopping stränder i närheten.
*varit på banken
*sorterat alla papper organiserat
*organiserat garderob
*skickat tillbaka paket
mm..........

Jag måste i dagarna:

*Ringa till en kvinna som talar om för mig att vi slipper installera nya spisen & frysen själva.
*Öppna ett fondkonto för sparande
*Börja träna
*kolla upp yoga och skriva ner 3 alternativ
*Färga mammas hår(idag)
*Tvätta peak jackan
*Gå till vodafone o beställa ny telefon(IPHONE)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar