onsdag 24 mars 2010

JOBBIGT O LÄGGA IN BILDER FR:KAMERAN?

...leta upp kabel
...hitta bilderna
...ladda upp..
känns så osmidigt för mig.. bluetooth funkar ej med mobilen..
Jag har fotat som en galning för tanken var att jag skulle lägga upp bilder dagligen för att det skulle bli mer leeevande här..

Var idag o pratade med Telenor (sa jag verkligen Vodaphone tidiagre?). En sista lilla grej kvar så på måndag får jag beställa min alldeles egna IPHONE! Sony Ericsson Xperian åker in i väggen efter 1,5 års dåligtmen framförallt tråkigt förhållande.

Jakten på brillor fortskrider, idag var jag en runda på stan men tycker det är så jobbigt i glasögonaffärerna när man måste be dom låsa upp alla rader...särskilt om alla 5 paren är på olika rader.. Jag känner mig jobbig men vet inte varför jag bryr mig. Kom på att jag Köper "modellerna" på H&m för att testa vilken modell jag trivs bäst i. Briljant eller hur.

Pussokraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar