torsdag 25 mars 2010

UNDERLAGSHJÄLP EFTERSÖKES!

Okej jag vet varken ut eller in i denna djungel av krämer,mineralpuder, bla bla bla Jag vill ha en bra bas, foundation eller mineral spillerille, den måste täcka och ge ett fint resultat,jag har behov av att täcka vissa fula "prickar" rodnader.. inte så jag ser ut som en kaka, huden får gärna "lysa igenom" Dock måste jag ha ngn form av consealer för att täcka vissa defekter, dessutom tycker jag att primer låter utmärkt om jag vill spackla över ngra ärr , linjer eller så, om jag använder krämbas så vill jag ha ngt härlgt puder att borsta över för att matta ner och för att det ska bli lättare att få övrig make up jämn o fin. Rouge?Solpuder?Punktlista följer här, jag måste reda ut..

*BAS
-Primer
-flytande?
-Mineral?
-puder? transparant/färg?
*FINISH
-Rouge?
-Solpuder?
-Highlighter?

Märken?

Jag har blandhud som både kan vara fet och torr. Vissa ärr , prickar, ojämnheter..
HJÄLP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar