fredag 26 mars 2010

checklista för dagen...

  • Powerwalkat en kortis och kört lite hemmarumpövningara
  • Städa upp hemmaa
  • Bada, Anisiktsmask djuprengörande, raka benen o sånt, BUSa
  • Åka in en snabbis till stan för att handla ngra öl samt present till pappa(kalas imorrn)

Om det är ngt jag funderar över nu när jag konstant mår illa o verkligen inte är sugen på fett, kött, potatis , pasta ris eller ngn annan mat för den delen så är det.. Vad ska jag äta? Känner verkligen för att byta matschema helt i detta hushåll, vill ha mer bulgur , groddar, keso, fisk mm mm... Ska kolla runt lite här efter ngt mumsigt till ikväll. Pizzan igår blev så god att min lilla apa tyckte att vi skulle öppna en pizzeria i Italien, ungefär som programmet "drömmen om Italien", det var ett hyfsat betyg tycker jag. Mkt enkelt att bjuda på om man har en middag hemma, pizzan kan man variera såklart, efter behag. 4 pers kan dela på en förpackning. Tomatsåsen som man får till behöver dock lite sting, lite chili, salt och oregano. Jag tycker det är SÅ mkt roligare att läsa en blogg om det finns bilder. Min mobil här e laddad med både det ena och det andra då jag dokumenterar allt med kamera men jag tycker som sagt att det är ett sånt jäkla meck att få in bilderna. Imorrn blire till Telenor tror jag, för att beställa Iphone. Jag funderar på att köpa till ngt silikonskydd också, ni skulle seee hur min telefon ser ut, hur alla mina telefoner sett ut, dom åker i backen stup i kvarten hur försiktig jag än är.. det är som att jag undermedvetet kastar dom i backen...fingrarna börjar skaka, knycka o rycka.. :D

Nu måste jag köra igång!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar