måndag 15 mars 2010

Wow this is BIG..

Nu tänkte jag att ... i terapisyfte(....) blogga lite om ditt o datt. Kort o gott.. Jag:

  • Älskar att resa men har sällan tid eller pengar över att göra det.
  • Älskar kläder o skor, vill ha en stor garderob med små lådor för accessoarer, "pinnar" att hänga byxor på och massor med hyllor att sortera kläder i kategorier på.
  • Älskar kulturer.
  • Älskar att skriva för hand, helst listor som innefattar saker jag måste göra, som jag sedan bockar av. Gäller det jobb bockar jag av allt på en dag, gäller det privatlivet kan det ta 6 månader att bocka av 5 punkter. (möjligtvis för att dom ställer krav på personlig förändring?)
  • Önskar att jag kunde dansa salsa och prata spanska obehindrat.
  • Önskar att träning ska vara en del av mig och mitt liv...
  • Vill laga mat med quinoa, bönor, linser o göra det med bravur.
  • Vill börja på yoga.. en lagom variant, avslappning och träning.. ?
  • Behöver göra ngt annat.
  • Vill ha en syster, såddär som man ville ha det när man var 6 år, helst skulle hon vara ca 1-2 år plus..
  • Borde ta körkort.
  • Borde hantera min ekonomi mindre aggresivt..
  • Söker allt varmt, härligt, glatt o ...underbart som gör livet till en härlig resa.

Ja, härligt att sammanfatta sig själv punktvis utan att överhuvudtaget gå in närmre på varje punkt.. Då vet jag att jag skulle tröttna.. snabbt på att skriva.

Bilder vill jag lägga upp, det är ju dom som är roliga, tänk att min digitalkamera från canon kostade SEX TUSEN när jg köpte den... o i dag är den inte bättre än dom som kostar 1500:-.. tror jag. Mobilbilder e bättre för mig. Längtar faktiskt efter min Iphone.. som jag hoppas på, i april eller maj eller så. Helst innan jag och min man åker till Grancan.. herreguuud ja, vi ska på charter för första gången, spännande, sist vi var i värmen var 2008,Cuba. Nu har Cuba kommit till oss i form av en svärmor som bor här i 11 månader.. Igår hade vi en het diskussion, eller så var det bara hon som var "uppeldad", wow hon så mkt intressant. Hipocricia, sueca, hon skrek och gormade alldeles galet mkt och jag frågade mig vart all denna aggresivitet kom ifrån.. Men .. det måste vara, jag citerar "för att jag är Kubanska och du Svenska".. Så nu fick jag det sagt med, nu räcker det, jag känner mig, jag kommer tröttna.

Pussar o Kramar till alla vackra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar