torsdag 17 februari 2011

Ingen bra dag..


Usch o fy känner mig ensam, trött, lite deprimerad över att det är kallt och mörkt ute. Längtar efter våren sååå mycket. Idag har jag inte hunnit med att göra något som jag hade tänkt göra. Bianca har heller ingen bra dag idag, stackarn har om i magen så vi har försökt allt ifrån att dansa runt till babysittern till bilbarnstolen (som hjälpte fram ngra små pruttar..). Det som hjälpte bäst var promenaden med vagnen, så fort jag lägger ner henne i den somnar hon i princip. Jag hoppas vi får sova lite bättre inatt, vill ha energi att ta hand om mitt barn OCH mig själv!! Ingen Gladys idag men nästa vecka blire både besök av tant Sara o tant Gladys och en promenad med Zohita, hoppas vi hinner med allt!

1 kommentar:

  1. men ååååå lizaaa es tan linda la negrita... ååå vilka naglar du har fått!!! ska bli kul o se henne nästa vecka... puss o kram love uuu...

    SvaraRadera