torsdag 24 februari 2011

Jag&Bianca



Vi tog oss till skrapan igår för ytterligare en härlig date med fina vänner. Sandra och Zohe o lilla Walter, jag glömde att handla den där jäkla underlagskrämen så idag när jag träffar mamma på stan ska jag komma ihåg den! och pyjamas till Bjanca. Igår köpte jag riktigt fina axelbandslösa Bh-ar H&m, utan byglar eller hårda kanter, som tanken var att jag skulle ha om nätterna, när jag nattammar så jag kan ha amningskupor i den här "tuben" o inte bli alldeles nergrisad... men som sagt dom kommer jag ha på mig till vardags också, jättesöta med spetskant o bara 79, 50:- Hittade ingen bild på nätet så dom finns nog bara i butik. Jag behöver börja leta nu efter något att ha på mig på ett brölopp i början av april med.. Det kan nog vara hanska kallt då.. nu är det ju bara 1, 5 månad kvar till bröloppet. Vad har man på sig och vart hittar jag det.. Vill vara fiin:)


Jag ska se om lillstrumpan vill sova lite lunch nu så jag kan duscha o fixa mig för o träffa mamma.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar