onsdag 9 februari 2011

Solsken i blick..

Tidigare idag... En promenad på en timme i solen gjorde gott för själen. Se jag har på mig JEANS.. aja det syns inte alltför bra.. vi måste verkligen köpa en stor fin spegel hem hit, tycker dessutom det är så fint att ha en stor tung spegel lutandes mot en vägg i sovrum..











Fyy måste göra ngt åt det där håret! Skulle behöva en spadag med behandlingar från topp till tå.. Hinner ju knappt raka benen längre..


Aaaah hörrni nu måste jag passa på o göra lite grejs härhemma när trollungen sover!

2 kommentarer:

  1. viiiilken cuuuuloooo du är het liza, speciellt efter att ha fött en liten bebis... jag vill ha dina kurvor... un beso para la mami calienteee...

    SvaraRadera
  2. men aaaaahahahahahaha Glaaadys!! Jag står på ett sätt som gör att man luras o tror att jag har mer midja än jag har PLUS att jeansen är sjukt tighta!! Pero gracias linda!! haha nos vemos el sabado! Det ska bli så kul att se din lilla mage!! Un beso från oss till er<3

    SvaraRadera