tisdag 22 februari 2011

Morgonstund..


Har guld i mun?...
Ja, här startade vi dagen klockan 7:50, det är nämligen den tiden på dagen som Bianca har så jäklans ont i magen att det enda som hjälper är att gå upp o dansa lite så släpper det.. och vid det laget är jag vaken. Så har iallafall morgonrutinen sett ut dom senaste 4 dagarna och det verkar ju vara förändeligt med dom här små:). Jag väntar på den där morgonen när jag vaknar 7 efter att ha lagt mig 22 kvällen innan och får en chock för att jag hux flux sovit en hel natt. Somliga har det ju så från början men tills dess jag har det så så överlever jag nog.
Tog den här bilden ovan på Bianca nu på morgonen och blev lite chockad... när jag har henne framför mig dygnets alla timmar så är hon ju bara en liten 5 veckors plutt med tjocka kinder, knappnäsa o en gullig liten pussmun, på denna bild tycker jag hon ser så stor ut, som att hon förändrats något oootroligt mycket på 5 veckor! Bara jag som inte riktigt tänker på det när jag ser henne varje dag kanske.. Min Stora/lilla tjej! Det ska bli sååå spännande att se hur hon utvecklas med alla små framsteg och förändringar som sker varje dag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar