onsdag 9 februari 2011

Ingen dag är den andra lik..



Men alla är lika fina med lilla Bianca. Kanske inte så händelserika just nu men vi har tålamod och njuter av alla moment:-) . Jaha, idag har hon inte velat sova mer än 20 minuter åt gången sedan 9 imorse så jag hinner lixom inte till att örja med ngt innan lilla fröken vill prata med sin mamma, äta, leka eller mysa. Sååå härhemma ser det ut som fan och jag som ville prova tvättmaskinen så vi kan ha på oss nya finkläder inför morgondagens fin besök. Längtar!


Frank är inte hemma mkt nu, fy vad han jobbar, o lååånga dar, kommer hem sent o vaknar tidigt, han e så trött stackarn.. o det blir ju jag med som inte har mkt till avlastning, fast det har faktiskt fungerat utmärkt ändå får jag säga, hon e ju ganska nöjd för det mesta! Men iallafall! Jag vågade inte duscha idag eftersom hon inte ville komma till ro så vi fick ta med oss paketet in i badrumet o då somnade hon fint i 10 minuter så nu luktar mamma gott! hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar