onsdag 23 februari 2011

UPPE..


Sedan ett bra tag, vid morgongoset sa det nämligen schhplaaffs när lillfisen sköt ut bajs så det letade sig ut över ryggen , på pj, lakan o madrass så mysigt var det. Så familjen klev ur sängen runt 9. Jag tror jag hittat en lösning till fäktande bebisarmar som väcker sig själv! Vi provade sidläge och stoppade om armarna lite extra o jag tror baskemej Bianca sov 4 o en halv timme i löpet:) Säker är jag inte för har svårt o minnas exakta tider i natt dimman.. Fika på stan blev det igår med zohe. Bianca blev ledsen i rusningstrafiken på väg hem, den där mardrömmen, gallskrik på fullsatt tunnelbana, fast det löste sig fint när jag stack in hela huvudet i vagnen och pratade med fröken, då var det bara hon och jag och vi struntade i alla andra, sen lugnade hon sig.

Nu, inhandla underlagskräm på stan, den to slut extra fort den här gången...

Gladys! Sluta skylla på kontantkorten:) Någon i tu familia tiene dinero på mobilen no? Vi skulle ju sees!:)

1 kommentar:

  1. hahahhaha din tönt! jag va ute på atsn igår hela dagen vi va o käka och gick runt i affärer, men sen då jag kom hem hade jag så jävla ont i ryggen jag va döööööö trött att jag somnade... tänk att jag va så trött att inatt då jag vaknade för att gå på toa hade jag världens huvudvärk att jag nästan vart rädd... så det har inget med kontantkortet att göra... när ska vi ses??? på fredag kan du???? un beso para ti y bianca...

    SvaraRadera