söndag 14 augusti 2011

Är hösten hääär?..

Vafaan, det känns inte helt okej, jag är inte redo för mörkret som äter upp oss under höst o vinter.. Det känns bara aningens höstlikt i luften och man blir påmind om skiten. Jag ber en stilla bön att jag och min prinsess-korv kommer iväg någon vecka till varmare breddgrader. Vi funderar på Italien, jag har aldrig varit där eller gamla hederliga spanien. Då bör man väl antagligen komma iväg pronto innan det är höst där med..

Först så ska jag nu planera färdigt inför Biancas dop, idag ska jag välja recept till maten samt titta på tårtor ( dom gör jag inte själv.. där går gränsen , det blir för mkt o fixa för lilla mig). Jag ska hem till pappa och hans fru idag och vi får prata ihop oss lite då vi ska ha efter-"festen" i deras trädgård. Jag har ju valt ett tema, rosa med vita prickar som syntes på inbjudningarna och fortsätter på bla servetterna.. Nu ska jag inte avslöja för mkt men herreguuuud så kul den här typen av planering är. Kanske får man aldrig gifta sig så vi kör all in light way nu.

Ska hänga den eviga tvätten nu. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar