lördag 20 augusti 2011

Guuuud så tidigt..


Ja klockan måste ha varit 5 när hon började babbla från sin säng, dock kom jag inte upp förrän 6.. O nu sitter jag här med grus i ögonen. Kunde inte somna igår och satt med datorn o pillade samt "provsmakade" chevré-pajen, den var riktigt god men man kanske inte ska äta så många bitar på tom mage..hahah väntade på min man, han skulle göra helstekt kyckling men vips var klockan midnatt så hans buisness drog nog ut på tiden..

När lill-pruttan ska sova förmiddag här kommer jag hoppa i säng med.. Känner mig sliten av all paj..haha

En liten dokumentation också, la henne här på filten nyss så gick jag för att hämta vatten 2 sekunder senare så ba satt hon där mitt på golvet :) Skönt för henne hur hon kom upp i sittande är ett mysterium, det tror jag hon kände med, hon såg förvånad ut.. Kan ha varit spöket laban.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar