tisdag 23 augusti 2011

Vad hände inatt?....

Kan vi ju fråga Bianca.. När jag gick in och la mig runt midnatt slog hon upp sina ögon, hon vaknade till och fick syn på mig. Jag gick ut för att hämta mitt vatten och då började hon stooooorgråta.. Hon blev alldeles galet ledsen och jag tog upp lilla hjärtat, gav henne vatten (försöker sluta med mat på natten) La tillbaka henne efter en stund, la mig i sängen.. efter 2 seknder ser ag gestalten av hennes huvud en bra bit ovanför spjälsängskanten.. "Whaaaaat!!!!" jag flyger upp, tänder lampan.. där sitter hon.... vill komma över till mig.. Sedan hon lärde sig att sätta sig upp gör hon det JÄMT!.. Nu fick jag kalla kårar, vi måste sänka sängen IDAG! Jag bar över henne till vår säng... Hon snurra runt, bökade, sparkade av täcket.. Klockan var nu 2 o jag lyfte tebax henne, hon satte sig upp "ropade" på mig.. Vi höll på så till halv 4 o jag fattar NADA.... Hallå det är mitt i natten gumman.. Så jag är lagom fresch idg.. Ganska trött men Bianca leker på här själv så jag får i mig lite frukost. Vi har saker att göra idag med..
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar