fredag 19 augusti 2011

hej.


För ett par dagar sedan kom Bianca på att om man stänger och öppnar munnen lite mer när man pratar bryts ljudet på ett härligt sät, detta var "bababababa eller papapapapapa" efter det så utvecklades detta till andra konsonanter och nu gapflabbar jag härhemma emellanåt när hon prickar in en skön kombo som kan bli typ "Obama".. Det är så gulligt..hahahahahahah

Marodören Biaca är igång här, skulle visa bok-utrivarkonsten för er genom att fota här med laptopen, då fick hon syn på datorn och satte kurs snabbare än kvickt särav en glad liten bebis i närbild, böckerna kan man se i bakgrunden.

Idag ska vi införskaffa sista inför dopen. Förresten så var jag ute kvällstid igår för första gången, käkade middag med lillasyster och pappas fru, 2 glas rosé intogs och ljuvlig Thaimat! Det var sjukt gott.. Jag kände mig som ute på äventyr när jag gick över Medis och allt folk som finns på alla uteserveringarna, visste knappt hur jag skulle gå utan min rullator men guuuud så underbart det var att käka en middag uutan barn.. Om man inte gjort det på 100 år så känner jag att jag behöver det 1 gång i månaden.

hejsålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar