måndag 22 augusti 2011

Godmorgon alles! Jag hinkar kaffe latte just nu för att komma till liv.. Efter att ha pluggat på bra igårkväll så var det som att jag skjutit upp alla andra tankar under tiden så så fort jag kröp ner i sängen började tankarna snurra.. Hur mycket som helst låg jag och tänkte på.. saker jag bör göra...vill göra..Framförallt är det ovissheten inför framtiden som är skiitjobbig rent ut sagt. Men jag måste komma undefund med allt pronto.. Jag somnade runt 2, några minuter efter vaknade Bianca och ville ha attencion, sedan vet jag inte om jag sov eller var vaken fram tills dess vi gick upp klockan 7.. Vred och vände på mig, inre stress kallas det, man tappar typ hår utav det.. Jag tror att om jag går regelbundet till gymet så kommer jag få utlopp för mycket överskottsenergi spritter i mig.

Jag och Bianca har haft en mysig morgon, vi har lekt, hon skrattar ju väldigt mycket nu så även om hon inte tycker något är kul så ska hon låtsas skratta, det låter så gulligt alltså, hon host-skrattar som typ "ja mamma du e jätterolig, jag lovar" *host host*.

Nu ska jag läsa några bloggar här i "pausen" plugga lite mer och styra upp vår dag.

Heej sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar