måndag 15 augusti 2011

2day is not my day..


Just nu känns verkligen som allt står på en rand.. Märkligt ordval men det går ju inte att beskriva det närmre trots att det kliar i fingrarna att skriva en bok just nu.

Fick ngra bilder mailade av min lillasyster. Från landet, finns inget bättre än landet på sommaren, man är precis hursomhelst och lugn i själen av att vara nära naturen. Jag premiärbadade därute o fyyyy, det var kallt men man måste bada i Sverige varje sommar så är det bara. Bianca badade faktiskt också, hon paddlade runt på en minimadrass och rättvareva så snubblade vi i. Dock uppskattades bad i ved-korg (tror jag det var,i plast) mycket mer, vattnet var varmt.

Jag vet inte riktigt vad som kommer hända här framöver men något måste hända. På återseende vänner.
Jag drömmer mig bort lite o bjussar på lite sommarminnen..

Puss!
Här badas det ved-korg, titta på den annars så pussiga munnen.. hihihi så gulligt och ett resultat av händer som piskar upp vatten så även mamman fick bada lite..
spännande tyckte korven min, ser man hur kallt vattnet är?...



såhär ere på landet, pappas T-shirt size big och så byxorna på huvudet mot myggen.. man liksom tager vad man haver och det är precis som det ska va..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar