söndag 14 augusti 2011

Hemma.

guuud så roligt man kan haa :D

Jaa vill göra något kuul! Känner mig som 15 år med vårpirr i benen. Det är så svårt för mig att styra upp dejter med folk utan min lilla B eftersom F så ofta är på annat håll, jag har ju ingen aning i förväg när han ska vara borta för "oj idag ska jag visst plåtas" eller "oj det dök upp en spelning i Malmö".. Jag är liiite trött på't men det blir nog bra. Jag och min älskade lilla korv har idag invigt sittvagnen, teutonia suger kaskelot b****. Den fungerar liksom inte för oss och jag fattar inte vad jag gör för fel, den måste vara feltillverkad eller till för 2åringar typ. Jag vill ha en fiiin vagn som är lättkörd. Iallafall så var vi ute hos min far och hans nya familj, Bianca är otroligt älskad där och hon är verkligen i sitt ESSE när hon står där gungandes på alla 4 medan 8 par ögon samlade runt henne skrattar, ler, visslar och klappar händerna.
Nej men ärligt talat nu vill mamma Liza gå ut och prata med lite vuxet folk ett par timmar kvällstid, jag får boka tid hos min upptagne man och diskutera saken. Det är min tur nu brorsan! ;)..
Jag har en sprängande jäkla huvudvärk..



Fördelar med att vara ensam hemma:

Jag får välja mat
TV
ligga på bredden i sängen med alla 6 kuddar bara för mig själv

Nackdelar:

Tråkigt att jämt välja mat själv
Tvn är tråkig
jag vill inte ligga på bredden med alla kuddar..
ingen som hämtar alvedon till mig.

Inget vettigt sagt här, jag ska ta en alvedon & snosa lite på min dotter

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar