lördag 20 augusti 2011

blajj

Jag skulle helgrilla en kyckling nu iväll men det bkev tyvärr övergrillad den lille stackaren. Synd. I vilket fall annars ser lördagskvällen inte någe speciell ut mer än att jag försökte romantisera upp tillvaron med lite mat,ljus och annat.. Uppskattat.. jo såklart, han har varit i studion hela långa dagen och jag och min lilla B har som sagt varit på stan och köpt dyr studielitteratur och kollat klockor.
När det kommer till presenter o kanske främst presenter till min man så vägrar jag fråga om önskemål.. Jag vill hitta den perfekta personliga presenten som han inte bett om men som jag vet att han vill ha.. Jag hör allt och jag ser allt ;) Men denna gång när han fyller jämt o stort så står det still.. Jag hoppas jag hinner fixa ngt fint Ett år designade jag ett eget kors i silver med en elfenbebbit i, på baksidan hade jag graverat ett fint budskap och det korset är förövrigt sjukt snyggt, han tar aldrig av det i princip så jag vill knäcka den presenten nu, han är trots allt idag pappa till mitt barn..hoho... Hjälp mig.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar